דיל מקומי: רק 599 ש"ח לאוזניות האלחוטיות Apple AirPods 3 2021 (3rd generation) – כולל כיסוי עם טעינה אלחוטית MagSafe!!

599 ₪
SmartBuyKSP
דיל מקומי: רק 599 ש"ח לאוזניות האלחוטיות Apple AirPods 3 2021 (3rd generation) – כולל כיסוי עם טעינה אלחוטית MagSafe!!
דיל מקומי: רק 599 ש"ח לאוזניות האלחוטיות Apple AirPods 3 2021 (3rd generation) – כולל כיסוי עם טעינה אלחוטית MagSafe!!
599 ₪

דיל מקומי: רק 599 ש"ח לאוזניות האלחוטיות Apple AirPods 3 2021 (3rd generation) – כולל כיסוי עם טעינה אלחוטית MagSafe!!

אוזניות תוך-אוזן אלחוטיות מבית Apple נותנות לכם אודיו מרחבי עם מעקב ראש דינמי העוטף אתכם בצלילים מכל כיוון, בעלות עיצוב מחודש עם חיישן force sensor, עמידות למים וזיעה IPX4 וקישוריות קלה ומהירה.

AirPods (דור שלישי)
חדשות לחלוטין עם אודיו מרחבי
image_1
הקסם נוצר מחדש.
עם אודיו מרחבי שממקם צלילים מסביבכם, EQ אדפטיבי שמכוון מוזיקה לאוזניכם וחיי סוללה ארוכים יותר שנטענים במהירות.
image_2
הן מתמודדות עם זיעה והתזות, ומספקות חוויה קסומה.
image_3
סאונד בכיוונים חדשים.
אודיו מרחבי עם מעקב ראש דינמי מציב צלילים מסביבכם כדי ליצור חווית האזנה תלת מימדית למוזיקה, תוכניות טלוויזיה, סרטים ועוד – עוטף אתכם בצלילים מכל כיוון כך שתרגישו כאילו אתכם באולם קונצרטים או תיאטרון משלכם.
image_4
חווית מוזיקה אישית.
Adaptive EQ מכוון את המוזיקה באופן אוטומטי לצורת האוזן שלכם. מיקרופונים הפונים פנימה מזהים את מה שאתם שומעים, ואז מכוונים את התדרים הנמוכים והבינוניים כדי לספק את הפרטים העשירים בכל שיר, בהתאמה אישית עבורכם בזמן אמת.
כל צליל בשיאו.
דרייבר דינמי בעיצוב אפל, המופעל על ידי מגבר מותאם אישית, מעבד מוזיקה באיכות צליל מפורטת במיוחד – כך שתוכלו להתענג על כל צליל, מבס עמוק ועשיר ועד טרבל חד ונקי.
image_5
השתיקו את הבריזה.
מכוסה ברשת אקוסטית מיוחדת, מיקרופון בכל אוזניה ממזער את רעשי הרוח כשאתם בשיחה – כך שהקול שלכם תמיד נשמע חזק וברור.
image_6
שמעתם זאת כאן לראשונה.
איכות קול HD עבור FaceTime. התחברו באמצעות FaceTime באיכות HD חדה עם קודק דיבור חדש AAC-ELD. ועם תמיכה באודיו מרחבי, שיחות FaceTime קבוצתיות נשמעות מציאותיות יותר מאי פעם.
image_7
סטייל מאוזן לאוזן.
עם עיצוב בעל מתאר ו'קנה' קצר יותר, ה-AirPods מתוכננות לכוון צליל ישירות לתוך האוזניים שלכם – במראה מעודן שכל אחד יכול להעריך.
image_8
שליטה מושלמת בצביטה.
חיישן force sensor נותן לכם אפילו יותר שליטה על הבידור שלכם. אתם יכולים ללחוץ כדי לנגן, להשהות ולדלג בין שירים, או לענות ולסיים שיחות.
image_9
דאגה אחת פחות.
זוג אוזניות ה-AirPods וגם מארז הטעינה MagSafe מדורגים בתקן IPX4 לעמידות בזיעה ובמים, כך שהם יעמדו בכל דבר, החל מגשם ועד אימונים כבדים.

מארז אנרגטי.
טענו מחדש באופן אלחוטי וללא מאמץ את מארז הטעינה MagSafe על גבי מטען MagSafe. כאשר טעון במלואו, המארז נותן לכם עד 30 שעות של זמן האזנה כולל. וטעינת AirPods במארז למשך 5 דקות בלבד נותנת לכם כשעת האזנה.
image_10
חיבור מיידי.
מקמו אוזניות AirPods ליד ה-iPhone או ה-iPad שלכם והקישו על התחבר כדי להתאים לכל מכשיר בחשבון iCloud שלכם. אם אתם מנגנים מוזיקה ב-Mac שלכם, תוכל לענות לשיחה באייפון שלכם – ללא צורך להחליף מכשיר.
image_11
חוש זיהוי מעולה.
חיישן משופר לזיהוי עור יודע את ההבדל בין האוזן שלכם לבין משטחים אחרים, כך שאודיו מתנגן רק כאשר ה-AirPods באוזניכם – ומושהה כאשר הן נמצאות בכיס שלכם או על שולחן.
image_12
"היי סירי" תמידית.
נגנו מוזיקה, התקשרו, קבלו הנחיות ניווט או בדקו את לוח הזמנים שלכם פשוט באמצעות הקול שלכם. פשוט אמרו "היי סירי" כדי להפעיל את העוזרת האישית האהובה עליכם והתעדכנו במשימות היומיומיות.
הקראת הודעות.
Siri יכולה לקרוא את ההודעות או ההתראות החשובות שלכם כשהן מגיעות – ואתם יכולים אפילו להשיב להודעות באמצעות קולכם בלבד.
Find My משופר.
עקבו אחר ה-AirPods שלכם עם האפליקציה Find My. ראו עד כמה הן קרובות עם תצוגת קרבה, קבלו התראות הפרדה אם הן מחוץ לטווח Bluetooth – או השמיעו מהן צליל כדי שתוכלו לאתר אותן.
שיתוף אודיו.
שתפו בקלות שיר או מופע בין שני סטים של AirPods. כל שעליכם לעשות הוא להביא AirPods ליד האייפון, האייפד או Apple TV שאתה מאזינים לו והתחברו באופן מיידי.
image_13

אוזניות אלחוטיות Apple AirPods 3 2021 (3rd generation) – כולל כיסוי עם טעינה אלחוטית MagSafe

נשמח לשמוע את דעתך על הדיל:

השאר תגובה

צור חשבון חדש
אפס סיסמא