סקירה + מבצע השקה עולמי מטורף ללהיט החדש בשוק הטאבלטים – Blackview Tab 16!!

550 ₪
סקירה + מבצע השקה עולמי מטורף ללהיט החדש בשוק הטאבלטים  – Blackview Tab 16!!
סקירה + מבצע השקה עולמי מטורף ללהיט החדש בשוק הטאבלטים – Blackview Tab 16!!
550 ₪

סקירה + מבצע השקה עולמי מטורף ללהיט החדש בשוק הטאבלטים – Blackview Tab 16!!

BlackView עושים זאת שוב – Blackview Tab 16 – טאבלט איכותי עם תמורה מדהימה למחיר במבצע השקה עולמי!

את המותג BlackView כבר למדנו להכיר עם שלל טאלבטים איכותיים ומאוד משתלמים, ה Blackview Tab 16 ממשיך את המסורת ומביא לנו טאבלט סופר איכותי עם כל מה שצריך ובמחיר נהדר.

נתחיל כמובן במחיר, שזה הדבר הכי משמעותי כשמתעסקים בשוק הסיני, אמנם יש זולים ממנו (מתומחר במבצע השקה של 150.9$\550 ש"ח) אבל הטאבלט הזה מביא מפרטי טכני ושלל תכונות שהן מעל הממוצע בשוק הסיני ולכן התוספת במחיר לגמרי שווה את זה.

מה באריזה?

מעבר למטען וכבל ה USB שכולם נותנים, בלאקוויו גם הוסיפו כיסוי מגן מגנטי איכותי המתקפל ומאפשר הצבת הטאבלט בזווית נוחה לצפייה ומכבה את המסך אוטומטית בסגירתות מגן מסך זכוכית וגולת הכותרת – עם סטיילוס במתנה – שווה.

 

 מבנה פיזי ואיכות בנייה:

פה רואים תמורה לתוספת במחיר – גימור אלומיניום איכותי ולא פלסטיק זולה כמו בהרבה טאלבטים סינים.

הטאבלט די דק – פחות מ 8 מ"מ ומשקלו 533 גרם. ביחס לגודל המסך הגדול (11 אינץ) הטאבלט לא כבד והשוליים הדקים מוסיפים למראה המרשים.

בחלק העליון ישנה מגירת הסים הכפולה המאפשרת גלישה ברשת הדור הרביעי + מאפשרת להרחבת הזיכרון בכרטיס microSD על חשבון הסים הנוסף.

לסיכום איכות בנייה די טובה והטאבלט מרגיש איכותי ועמיד בידיים.

 המסך:

כפי שכתבתי קודם, מסך הטאבלט גדול מעט מהממוצע (11 אינץ) – אני אישית מאוד אהוב ותמיד בעד מסכים גדולים.

המסך ברזולוציה גבוהה מהממוצע +2K, או 1200×2000 פיקסלים דבר שבהחלט מורגש ואיכות המסך היא מהצדדים הבולטים בטאבלט

פאנל המסך הוא פנאל IPS LCD הנותן צבעים טבעיים ונאמנים למקור וכמובן זוויות צפיה מעולות.

יחס המסך לגוף עומד על 80% לערך – די רגיל בקטגוריה.

עוד דבר המצביע על איכותו של המסך הוא אישור TÜV Rheinland – המסך מפחית היבהובים ותפוקה של אור כחול, ומציע גם מצבי עבודה שונים כמו מצב קריאה לנוחות לעיניים ומצב תצוגה כהה בשלוש רמות שונות.

 החומרה:

המעבד Unisoc T616 שמשלב שמונה ליבות Cortex A75/A55, בשילוב עם זכרון גדול 8GB ROM (עם אופציה מעניינת להרחבה בעוד 6GB על חשבון זכרון האחסון המובנה שלפי החברה אמור לשפר את הביצועים בכ 17%).

מבחינת אחסון פנימי יש לטאבלט זכרון גדול מאוד של 256GB עם אפשרות להרחבה של עד 1 טרה-בייט בכרטיס microSD – כך שבעיית מקום לא תהיה לכם.

מבחינת החומרה, הוא מבוסס על המעבד Unisoc T616 שמשלב שמונה ליבות Cortex A75/A55 בליתוגרפיה די מיושנת של 12 ננו-מטר. יש 8 גיגה-בייט זיכרון עבודה שאפשר להרחיב בעוד 6 גיגה-בייט על חשבון זיכרון האחסון המובנה. לדברי החברה זה יכול להקפיץ את הביצועים ב-17%, אבל לזה עוד רגע נגיע. יש גם אחסון פנימי של 256 גיגה-בייט וגם אפשרות להרחבה של עד 1 טרה-בייט בכרטיס microSD.

הטאבלט מרגיש חזק מאוד מבחינת הביצועים – מריץ בקלות משחקים, כולל משחקים כבדים בגרפיקה המירבית, מולטיטסקינג מרובה עובד נהדר, הכל עובד חלק ומהיר (עם ציון Antutu של מעל 260K זה לא מפתיע).

 הסוללה:

לטאבלט סוללה גדולה יחסית של 7,680 מילי-אמפר/שעה המספקת כ-8 שעות מסך – נתון טוב מאוד.

המטען הכלול בערכה בעל הספק של 18 וטעינה מלאה לוקחת כ 3 שעות.

מערכת הפעלה:

ה Tab 16 מגיע עם אנדרואיד 12 כשעליה ממשק מבית בלאקויו Doke OS_P 3.0 – מערכת די נאמנה לממשק הבסיסי של אנדרואיד עם כמה תוספות נחמדות כמו מערכת לשיפור ביצועים, מצב משחקים, מערכת הקלטה ועוד.

כפי שציינתי קודם הטאבלט עובד מאוד חלק – הודות לשילוב המוצלח של החומרה הטובה ומערכת הפעלה נקיה וזריזה.

בנוסף, לטאבלט יש מצב PC מאוד נוח, המספק ממשק משתמש בסגנון של Windows – עם שורת משימות קבועה בחלק התחתון עם סטטוס הקישוריות, חיפוש מהיר, גישה לאפליקציות והצמדת אפליקציות קבועות לשורה.

בדומה ל Windows אפשר להפעיל מספר חלונות במקביל, לגרור חלון ממקום ועוד.

המפרט המלא:

  • מעבד Unisoc T616 Processor
  • זכרון פנימי 8GB ROM
  • זכרון אחסון 256GB RAM
  • רמקולים איכותיים Smart-K Quad-box Speakers
  • מערכת סלניון אור כחול ושמירה על העיניים TÜV Rheinland Low Blue Light Certified
  • סוללה 7680mAh Massive Battery
  • Widevine L1 Support
  • PC Mode / WPS Set
  • מגיע עם קייס איכותי,מגן זכוכית ועט סטיילוס

לסיכום:

לסיכום, ה Tab 16 הוא עוד טאבלט מוצלח מבית Blackview, טאבלט הנותן תמורה מעולה לכסף, עם יתרונות של מסך 11 אינץ גדול ואיכותי,  ביצועים טובים (הכל עובד חלק כולל משחקים כבדים), סוללה חזקה, מערכת הפעלה זריזה ונוחה עם פיצ'רים מגניבים ונוחים כמו מצב PC, קישוריות סלולרית דור 4 ומגיע בערכה שווה הכוללת אפילו עט סטיילס.

בצד החסרונות אז הייתי מציין בעיקר את העובדה שהתרגום לעברית לא נעשה טוב, קצת מוזר, לא ממש ברור למה, אני איצור קשר עם החברה ואני מאמין שבעדכון הבא זה יסתדר.

【World Premiere】Blackview Tab 16 Tablet Android 8GB+256GB 11"2k FHD+ Display 7680 mAh Battery Widevine L1 Unisoc T616 Tablet PC

 

נשמח לשמוע את דעתך על הדיל:

השאר תגובה

צור חשבון חדש
אפס סיסמא