סקירה + דיל לסמרטפון העוצמתי החדש והסופר משתלם מבית בלאקויו OSCAL TIGER 12 במבצע השקה!!

385 ₪
סקירה + דיל לסמרטפון העוצמתי החדש והסופר משתלם מבית בלאקויו OSCAL TIGER 12 במבצע השקה!!
סקירה + דיל לסמרטפון העוצמתי החדש והסופר משתלם מבית בלאקויו OSCAL TIGER 12 במבצע השקה!!
385 ₪

סקירה + דיל לסמרטפון העוצמתי החדש והסופר משתלם מבית בלאקויו OSCAL TIGER 12 במבצע השקה!!

רק 102.9$/385 ש״ח עם הקופון BV15

כולנו כבר מכירים את התמורה המעולה לכסף שמספקת לנו חברת Blackview, זה התחיל עם טאבלטים מעולים וסופר משתלמים והמשיך עם טלפונים עמידים איכותיים ועכשיו עם טלפונים מוזלים עם תמורה מדהימה לכסף, ה OSCAL TIGER 12 הוא כנראה הטלפון המוזל הכי טוב כרגע בשוק.

מה בקופסא?

קוד כל הקופסא מרשימה ויפה, עם עיצוב זוהר ואייקון הטייגר. בפתיחת הקופסה, יש לנו קייס ומגן מסך מתנה, כבל USB-C ל-USB-C איכותי ומטען 33W.

עיצוב ואיכות בנייה

הטייגר 12 מגיע בשלושה גוונים, סגול, כחול ואפור. גוף ה-Oscal Tiger 12 עשוי מפוליקרבונט, אך לפאנל האחורי יש גימור דמוי מתכתי. לפאנל האחורי יש מיתוג של Oscal בתחתית והחלק העליון הוא מודול מצלמה עגול גדול עם 2 עדשות ופלאש LED . הסמארטפון מוצג בגימור פלסטיק מט מלוטש, הממזער כתמי טביעת אצבע. עיצוב מודרני זה מודגש על ידי המבנה החזק שלו, מה שהופך אותו למכשיר שנראה ומרגיש יוקרתי למרות הזול שלו. השימוש בחומרים איכותיים בבניית ה-Tiger 12 מספק תחושה חזקה אך קלת משקל. עובי הסמארטפון הוא 8.35 מ"מ ומשקלו 198 גרם, מה שהופך אותו נוח לאחיזה ביד.

סך הכל איכות הבנייה לגמרי משביעת רצון ולא מרגישים שמדובר בטלפון זול במיוחד.

המסך:

ה-Oscal Tiger 12 מתהדר בתצוגת IPS בגודל 6.78 אינץ' עם צפיפות פיקסלים של 396 dpi המספקת חווית Full HD איכותית בכל זווית. עם בהירות מרבית של 500 ניטים, התצוגה מבטיחה קריאות גם בסביבות מוארות היטב. הצבעים חמים כמו שאנחנו הישראלים אוהבים.

המכשיר מאפשר כוונון של קצב הרענון של המסך כדי להציע בחירה בין 60Hz ל-120Hz בכדי לספק חווית משחק גבוהה – דבר נדיר בטווח המחיר הזה.

ביצועים ומשחקים

מבחינת ביצועים, הטלפון מופעל על ידי מעבד Helio G99, המהווה תוספת משמעותית למערך המעבדים של MediaTek המותאמים לסמארטפונים של טווח ביניים ועליון.

המעבד החזק הזה מניע את המכשיר הזה קדימה עם תהליך מודרני של 6nm ומערכת מעבד מתומנת ליבות. בין הליבות שלו ישנן שתי Cortex-A76 חזקות ושש ליבות Cortex-A55 חסכוניות באנרגיה. החלוקה המאוזנת בין ביצועים חזקים ויעילות אנרגטית מבטיחה חוויה חלקה ללא לאגים אפילו במשחקים די כבדים תוך אופטימיזציה של צריכת החשמל. עם תדר מקסימלי של 2.2GHz ומעבד גרפי Mali-G57, ה-Oscal Tiger 12 הוא סוס עבודה חזק ביחס למחיר, המסוגל להתמודד עם מגוון משימות בקלות.

ביצועי בנצ'מרק

Antutu Benchmark

ה MediaTek Helio G99 מביא לנו ציוני Antutu נאים הנעים בין כ-400,000 ל-410,000 נקודות. ציונים אלה מאשרים את יכולתו להתמודד עם שימוש בינוני עד כבד עם ביצועים חלקים ויכולות ריבוי משימות חזקות. מרשים ביותר שהמכשיר בקושי מתחמם. הוא בקושי עולה בכמה מעלות באזורי המעבד, כשהטמפרטורות בקושי מגיעות ל-27 מעלות צלזיוס.

3DMark (ביצועים גרפיים)

בכל הנוגע לביצועים גרפיים, שילוב ה-GPU Mali-G57 של Helio G99 מפגין כוח מספיק כדי להתמודד עם משחקים ומולטימדיה בצורה טובה. מבחינת ביצועים גרפיים הוא די מקביל ל Snapdragon 695.

חיי סוללה ושימוש

ה-Oscal Tiger 12 מתגאה בסוללה גדולה של 5,000mAh, עם טכנולוגיית טעינה מהירה של 33W (טעינה מלאה אורך כשעה).

בשימוש בינוני אפשר להגיע לזמן מסך של 9 שעות.

זיכרון ואחסון

הטלפון מצויד ב-8GB של זיכרון RAM של LPDDR4X, המבטיח ריבוי משימות חלק ומעבר מהיר בין אפליקציות. כמו כן, מציע תכונה מעניינת המכונה "הרחבת זיכרון RAM וירטואלי" תכונה זו מאפשרת לסמארטפון להקצות חלק משטח האחסון שלו עד 16GB כדי לשמש כזיכרון RAM וירטואלי נוסף, ובעצם להגדיל את זיכרון ה-RAM הזמין להפעלת אפליקציות ותהליכים. זה יכול להוביל לשיפור ריבוי משימות וביצועים חלקים יותר, במיוחד כאשר עוסקים ביישומים עתירי משאבים.

בנוסף הטלפון בעל 128GB של אחסון פנימי (UFS 2.2) עם אפשרות להרחבה בעזרת כרטיס זכרון.

המצלמה

ה-Oscal Tiger 12 מפתיע לטובה ביכולות הצילום לעומת המחיר.

בקצה האחורי של ה-Oscal Tiger 12 מונחת מודול המצלמה הראשי שלו, ומתהדר ב-64MP (Samsung®ISOCELLGW3) מרשים ביחס למחיר. בשילוב עם התאורה הנכונה, המצלמה הזו מסוגלת לנפק צילומים נהדרים.

לחובבי הסלפי, המצלמה הקדמית של 13MP(Samsung ® ISOCELL 3L6) מאפשרת צילומי סלפי ושיחות וידאו ברמה לא רעה בכלל.

לסיכום

לסיכום אפשר לומר שמי שמחפש טלפון מוזל – ה OSCAL TIGER 12 הוא הבחירה הכי טובה עבורו כרגע. עם מעבד חזק, זכרון עצום, מסך איכותי בתדר רענון גבוה, סוללה חזקה, טעינה מהירה, ואפילו מצלמה לא רעה בכלל – יש לנו כאן תמורה מדהימה לכסף.

מפרטי טכני:

  • מעבד חזק MTK Helio G99
  • מסך 6.78″ FHD+ IPS 1080*2460 120Hz
  • זכרונות 8GB/12GB RAM (+ אפשרות הרחבה פנימית)
  • זיכרון פנימי 128GB /256GB ואפשרות הרחבה עד 1TB נוסף עם כרטיס זיכרון
  • סים כפול + כרטיס זיכרון
  • מצלמה אחורית 64MP+0.3MP
  • מצלמה קדמית 13MP
  • סוללה גדולה 5000mAh
  • חיישן טביעת אצבע
  • NFC
  • Android 13

[World Premiere] OSCAL TIGER 12 Smartphone Android13 Helio G99 6.78" 120Hz 2.4K Display Cell Phone 24GB 256GB 64MP Mobile Phone

נשמח לשמוע את דעתך על הדיל:

השאר תגובה

צור חשבון חדש
אפס סיסמא