דיל מקומי: רק 225 ש"ח לראוטר משולב מודם הסופר משתלם D-Link DSL-245GR!!

225 ₪
SmartBuyKSP
דיל מקומי: רק 225 ש"ח לראוטר משולב מודם הסופר משתלם D-Link DSL-245GR!!
דיל מקומי: רק 225 ש"ח לראוטר משולב מודם הסופר משתלם D-Link DSL-245GR!!
225 ₪

דיל מקומי: רק 225 ש"ח לראוטר משולב מודם הסופר משתלם D-Link DSL-245GR!!

ראוטר איכותי מבית D-Link כולל מודם VDSL2 מובנה עם אפשרות ליצירת רשת אלחוטית ובמהירות של עד 1167Mbps ובתקנים 802.11b/g/n/a/ac, כולל תמיכה במהירות של עד 200 מגה בתשתית בזק (תמיכה בתקן 35b).מאפשר חיבור ישיר של מודם סלולר דור רביעי 4G LTE.בעל 4 יציאות LAN במהירות 1GB (ניתן להשתמש באחת כחיבור WAN),מתאים גם לתשתית סיבים (נדרש חיבור RJ45)

יציאת USB
הנתב מצויד ביציאת USB לחיבור מודם USB, שניתן להשתמש בו כדי ליצור חיבור לאינטרנט. בנוסף, ליציאת ה- USB של הנתב תוכלו לחבר התקן אחסון USB, שישמש ככונן רשת, או מדפסת.
יציאת DSL ומתג 4 יציאות, תמיכה WAN Ethernet
הנתב מצויד ביציאת DSL להתחברות לקו VDSL במהירות גבוהה. 4 היציאות מאפשר לכם לחבר מחשבים המותאמים לEthernet, קונסולות משחק והתקנים אחרים לרשת שלכם. בנוסף, ניתן להשתמש בכל יציאת Ethernet בהתקן כדי להתחבר לקו Ethernet פרטי.
ממשק אלחוטי
באמצעות מכשיר ה- DSL-245GR אתם יכול ליצור במהירות רשת אלחוטית במהירות גבוהה בבית או במשרד שלכם, המאפשרת למחשבים ומכשירים ניידים לגשת לאינטרנט כמעט בכל מקום (בטווח התפעולי של הרשת האלחוטית שלכם). פעילות סימולטנית של פס 2.4GHz ופס 5GHz מאפשרת לבצע מגוון רחב של משימות. הנתב יכול לפעול כתחנת בסיס לחיבור מכשירים אלחוטיים בתקן 802.11a, 802.11b, 802.11g, 802.11n ו- 802.11ac (בקצב החיבור האלחוטי עד 1167Mbps), עד 300 מגהביט לשנייה עבור 2.4GHz ועד 867Mbps עבור 5GHz
חיבור אלחוטי מאובטח
הנתב תומך במספר פונקציות עבור הממשק האלחוטי: מספר תקני אבטחה (WEP, WPA / WPA2), סינון כתובות MAC, WPS, WMM.
בנוסף, המכשיר מצויד בכפתור לכיבוי / הפעלה של רשת ה- Wi-Fi. במידת הצורך, למשל, כשאתם יוצא מהבית, אתם יכול להחליף בקלות את ה- WLAN של הנתב על ידי לחיצה על הכפתור, והתקנים המחוברים ליציאות LAN של הנתב יישארו במצב מקוון.
יכולות מתקדמות של רשת אלחוטית
תמיכה ברשת Wi-Fi אורחת מאפשרת לך ליצור רשת אלחוטית נפרדת עם הגדרות אבטחה אינדיבידואליות ומגבלת קצב מקסימאלית. התקנים המחוברים לרשת האורח יוכלו לגשת לאינטרנט, אך יבודדו מהמכשירים והמשאבים של רשת ה- LAN של הנתב.
אבטחה
הנתב האלחוטי DSL-245GR כולל חומת אש מובנית. פונקציות האבטחה המתקדמות ממזערות את האיומים על התקפות האקרים, מונעות פריצות לא רצויות לרשת שלך וחוסמות את הגישה לאתרים לא רצויים למשתמשים ברשת LAN שלך.
תמיכת פרוטוקול SSH מספקת תצורה וניהול מרחוק מאובטחים יותר של הנתב עקב הצפנה של כל התעבורה המועברת, כולל סיסמאות.
בנוסף הנתב תומך ב- IPsec ומאפשר ליצור מנהרות VPN מאובטחות.
שירות Yandex.DNS מובנה מגן מפני אתרי אינטרנט זדוניים והונאה ועוזר לחסום גישה לתכנים למבוגרים במכשירי ילדים.
ראוטר אלחוטי D-Link DSL-245GR 802.11ac Wireless VDSL2/ADSL2+ Wireless כולל מודם מובנה

נשמח לשמוע את דעתך על הדיל:

השאר תגובה

צור חשבון חדש
אפס סיסמא