דיל מקומי: רק 379 ש"ח לגימבל מקצועי DJI Osmo Mobile 3!!

379 ש"ח
SmartBuyKSP
דיל מקומי: רק 379 ש"ח לגימבל מקצועי DJI Osmo Mobile 3!!
דיל מקומי: רק 379 ש"ח לגימבל מקצועי DJI Osmo Mobile 3!!
379 ש"ח

דיל מקומי: רק 379 ש"ח לגימבל מקצועי DJI Osmo Mobile 3!!

מייצב מקצועי למצלמת הסמארטפון מבית DJI כולל מערכת ייצוב בעלת יצירת מצבים קולנועים.

ללא רעידות
עם גימבל 3-צירים אשר מפחית רעידות בסרטון, גימבל ה-Osmo Mobile 3 מפיק תמונה חלקה ויציבה. עיצוב קליל ורספונסיבי במיוחד מגיב לתזוזתכם בזמן אמת ונתן לכם להתרכז ברגע.

עיצוב מתקפל
עיצוב מלוטש ומתקפל מאפשר לגימבל ה-Osmo Mobile 3 להילקח לכל מקום שתרצו. הוא שוקל רק 405 גרם, נייד וקל במיוחד. כל התכונות האלו נותנות לכם להכניס את הגימבל אל התיק שלכם בקלות להרפתקאה הבאה שלכם. מצב התנה מאפשר לכם להשתמש בטלפון החכם כאשר הגימבל מקופל ומאפשר לכם להתחיל לצלם ללא זמן כלל.

ידית אחיזה ארגונומית
תודות לעיצוב האינטיליגנטי, ה-Osmi Mobile 3 יכול להיות אחוז במשך זמן רב. ידית אחיזה נוחה המתאימה באופן מושלם בכף ידכם, מאפשרת לכם ליצור ללא הגבלה.

תבניות בנגיעה אחת
מצב סטורי המספק מספר תבניות אשר מפתחות את הסרטון שלכם בשניות על ידי הוספת תזוזות, מוזיקה ואפקטים אחרים לתוצאה מלוטשת.

ערכו ושתפו במהירות
לאחר התאמתכם האישית לוידאו עם מגוון של תבניות מוזיקה, אפקטים ופילטרים, שתפו את עבודתם בקלות ברשתות החברתיות ופלטפורמות הסרטונים.

מחוות וסלפיים
מחווה פשוטה זה כל מה שתצטרכו על מנת לעשות סלפי או להתחיל להקליט. גם המצלמה האחורית וגם הקדמית יכולים לזהות את שליטת המחוות, דבר העושה את תעוד טיולי הסולו שלכם או תמונות קבוצתיות כהליכה פשוטה פארק.

ActiveTrack 3.0
על מנת לצלם סצנות אשר דורשות תזוזה מהירה, פשוט לחצו על ההדק, עשו מחווה או בחרו מטרה בטלפון החכם שלכם על מנת להתחיל לעקוב. ActiveTrack 3.0 משלב למידה עמוקה ואלגוריתמי מחשב לראייה. דבר זה מתבטא בטכנולוגיית מעקב חלקה ואמינה.

Hyperlapse Hype
השילוב העוצמתי בין EIS (מייצב תמונה אלקטרוני) וייצוב גימבל הינו השילוב המושלם עבור סרטוני Hyperlapse. אפשרו את AcitveTrack 3.0 ליצירת Hyperlapse ייחודית אשר עוקבת אחר האובייקט שלכם כאשר אתם מקליטים.

פנורמה
תפסו סצנות מלאות עם 3×3 אוטומטי ופנורמות של 180 מעלות.

Timelapse
עבו זמן ותנועה לקבלת תוצאות מדהימות.

Slow-Motion
הקליטו כל פרט של התזוזות שאתם עושים.

נוחות שימושית
תגידו שלום לשלבים המבזבים זמן שלא לצורך. גימבל ה-Osmo Mobile 3 יכול לצלם מכל זווית עם כפתור ה-M וההדק. גלו פונקציות שימושיות כמו Quick Roll, אשר מאפשרות לכם להחליף בין פורטרט למצב נוף.

כפתורים לשליטה מתקדמת
בעזרת הכפתורים תוכלו לשלוט על הגימבל ביד אחת בלבד תודות לג'ויסטיק, שילוב הכפתורים האינטואטיבים וגישה מהירה לתפריט.

Dolly Zoom
Dolly Zoom הינה דרך פנטסטית להוסיף קטע נוסף של כשרון קולנועי לתמונות שלכם. הודות למחוון זום המאפשר מהירות מותאמת אישית, תוכלו ליצור מחדש את האפקט המפורסם "אפקט ה-Hitchcock".

השארו במשחק עם מצב ספורט
מצב ספורט עוצב מחדש עם אלגורטימים הממוטבים באופן מלא, כך שגימבל ה-Osmo Mobile 3 יתפוס גם פעולות מהירות. מהמצב הדינאמי של משחק כדורסל, לכלב שלכם רודף אחרי סנאי, אף פעם אל תפסידו רגעים.

אפליקציית DJI Mimo
לחווית יצירת סרטים משלימה, השתמשו בגימבל ה-Osmo Mobile 3 עם אפליקציית DJI Mimo. השתמשו בהדרכות שימושיות, תבניות נוחות ומצבים אינטיליגנטיים, אפליקציית DJI Mimo מאפשרת לכם לגלות יותר פונקציות ולדחוף את הדמיון שלכם לרמה הבאה.

גימבל מקצועי DJI Osmo Mobile 3

נשמח לשמוע את דעתך על הדיל:

השאר תגובה

צור חשבון חדש
אפס סיסמא