רק 23$\74 ש"ח (משלוח חינם בהגעה לסכום כולל של 49$ ומעלה) לסכין השף הסופר מומלצת מבית PAUDIN!! 

74 ₪
רק 23$\74 ש"ח (משלוח חינם בהגעה לסכום כולל של 49$ ומעלה) לסכין השף הסופר מומלצת מבית PAUDIN!! 
רק 23$\74 ש"ח (משלוח חינם בהגעה לסכום כולל של 49$ ומעלה) לסכין השף הסופר מומלצת מבית PAUDIN!! 
74 ₪

רק 23$\74 ש"ח (משלוח חינם בהגעה לסכום כולל של 49$ ומעלה) לסכין השף הסופר מומלצת מבית PAUDIN!! מחיר פרסום 24.83$

ליחצו על קופון ההנחה 5% בעמוד המוצר

מבצע משלוח חינם מאמזון ארה"ב בקנייה מעל 49$!

ריכוז מוצרי השלמה מתחת ל 49$ ששווה לרכוש יחד ולהגיע לסכום כולל של 49$ ומעלה ולהנות ממשלוח חינם – (הפוסט מתעדכן כל הזמן – שווה להיכנס כל הזמן ולהתעדכן)

רוצים לבחור מוצרי השלמה לבד? לחצו כאן למנוע החיפוש המהפכני שלנו

מעל ל 5500 המלצות

  • סכין שף מקצועי: סכין מטבח זו מתאימה לחיתוך לחם, ירקות, פילה או בשרים. סכין חדה זו מתאימה גם לשימוש ביתי ומקצועי. חיתוך כמו שף ראשי יביא לך יותר שמחה במטבח!
  • סכין שף רב שימושית: סכין שף 20.3 ס"מ זה יכול להתמודד בקלות עם משימות המטבח היומיומיות שלכם של חיתוך, חיתוך, טחינה וקוביות פירות, ירקות וכמה זני בשר כולל דגים, עוף ובשר. זה באמת סכין הבישול מכל הכיוונים!
  • סכין חדה במיוחד: חדות היא התכונה החשובה ביותר לסכין בשר והגענו לתוצאות נהדרות במתן החדות הטובה ביותר של הסכינים שלנו בשוק. העובי של סכין המטבח הזה הוא 2 מ"מ, אידיאלי לעשות את העבודה ולבצע את העבודה היטב. מלוטש ביד על ידי בעלי מלאכה עם עשרות שנות ניסיון כדי להבטיח חדות לאורך זמן.
  • ידית עץ ארגונומית: הלהב של סכין השף הזה משולב עם ידית רכה ונוחה, היוצר את האחיזה המושלמת. הצורה הארגונומית מאפשרת את האיזון הנכון בין הידית לבין הלהב הדק, מה שמבטיח קלות תנועה.
  • העיצוב הטוב ביותר: להב הדפוס הגלי המיוחד הוא במיוחד ומרשים (סכיני מטבח 5Cr15Mov, לא דמשק אמיתי). אנו מציעים 100% שביעות רצון או מדיניות החזר כספי. סכין PAUDIN מספקת לכל החיים נגד פגמים בחומר ובעבודה.

Chef Knife – PAUDIN N1 8 inch Kitchen Knife, German High Carbon Stainless Steel Sharp Knife, Professional Meat Knife with Ergonomic Handle and Gift Box for Family & Restaurant

נשמח לשמוע את דעתך על הדיל:

השאר תגובה

צור חשבון חדש
אפס סיסמא