דיל מקומי: רק 389 ש"ח ל שואב אבק חבית 21 ליטר כולל מפוח Fakir פאקיר!!

389 ₪
SmartBuyKSP
דיל מקומי: רק 389 ש"ח ל שואב אבק חבית 21 ליטר כולל מפוח Fakir פאקיר!!
דיל מקומי: רק 389 ש"ח ל שואב אבק חבית 21 ליטר כולל מפוח Fakir פאקיר!!
389 ₪

דיל מקומי: רק 389 ש"ח ל שואב אבק חבית 21 ליטר כולל מפוח Fakir פאקיר!!

שואב אבק חבית מבית Fakir, בעל הספק מנוע של 1600 וואט ודחיסת אוויר בהספק של 360W, עם מערכת סינון בעלת שני שלבים עם פילטר אבק מיקרו לא ארוג, ומסנן HEPA שמסנן 99% מהחלקיקים העדינים, והחיידקים, מה שעוזר ליצירת סביבה נקייה והיגיינית.

• לשואב אבק זה עיצוב יפה ושונה. הגוף עשוי מפלדה אשר עמידה מאוד בפני שריטות ומכות. שואב האבק זה הוא מסוג מיכל, מה שאינו מצריך שקית. שואבי אבק חבית הם מאוד פרקטיים וניתן להשתמש בהם בבתים, גינות, מסעדות, בתי מלון ומשרדים.
• לשואב ישנם 4 גלגלים, שניים קטנים בחלק הקדמי ושניים גדולים בחלק האחורי, באמצעותם המכשיר נע בצורה חלקה מאוד.
• לשואב אבק ישנם ביצועים מצוינים בזכות מנוע בעל הספק אדיר של 1600W, מה שהופך את השואב לחזק מאוד. יש לו גם עוצמת דחיסת אוויר בהספק של 360W שמסיר כל לכלוך מהמשטח. בנוסף לכך, לשואב מיכל עם קיבולת של 21 ליטר, ובכך יכול להכיל כמות גדולה של פסולת ללא צורך בפינוי מוקדם. מערכת יניקת גלי אוויר מולטי ציקלון מבטיחה המשך עוצמת שאיבה גבוהה גם כאשר המיכל מתמלא אבק.
• אחת התכונות הנהדרות של שואב האבק הזה היא גמישות הפייה, גמישות הפייה מאפשרת לטאטא בקלות את כל חלקי הבית ללא צורך בהעברת חפצים. כמו כן, בשל מבנה עם 4 גלגלים והגומיות המותקנות תחתיהם, שואב האבק נע בצורה חלקה מאוד ורב כיוונית. הוא בעל שלדת נירוסטה עמידה במיוחד בפני מכות ושריטות.
• לשואב מערכת סינון בעלת שני שלבים עם פילטר אבק מיקרו לא ארוג, ומסנן HEPA שמסנן 99% מהחלקיקים העדינים, והחיידקים, מה שעוזר ליצירת סביבה נקייה והיגיינית. הפילטר ממוקם בחלקו העליון של המיכל ומתחת למכסה המנוע של השואב. מכסה השואב משמש גם כידית נשיאה של השואב ועליו מאוחסן כבל החשמל. ניתן לפתוח את מכסה השואב באמצעות לחצן פתיחה המורכב עליו.
• השואב מגיע עם מוט טלסקופי הניתן לוויסות בהתאם לגובה המשתמש, צינור פלסטיק קשיח משולב שרשור המחבר את פתח היציאה של השואב עם המוט הטלסקופי, ממנו מתאפשרת הפעלת השואב באמצעות כפתור ההפעלה הממוקם בו וכן מברשת יניקה לרצפות. כמו כן משולבים גם אביזרים נלווים לריפודים ומסילות צרות.

נשמח לשמוע את דעתך על הדיל:

השאר תגובה

צור חשבון חדש
אפס סיסמא