סקירה + דיל על הטאבלט החדש והעוצמתי Blackview Mega 1!!

1849 ₪
סקירה + דיל על הטאבלט החדש והעוצמתי Blackview Mega 1!!
סקירה + דיל על הטאבלט החדש והעוצמתי Blackview Mega 1!!
1849 ₪

סקירה + דיל על הטאבלט החדש והעוצמתי Blackview Mega 1!!

קחו את קופון החנות 3$ בעמוד המוצר

סקירה קצרה:

את המותג BlackView כבר למדנו להכיר עם שלל טאלבטים איכותיים ומאוד משתלמים, ה Blackview Mega 1 קצת שונה בכך שהוא בא להתחרות עם טאבלטי פרימיום ולכן גם מחירו היחסית גבוה ביחס לשאר הטאבלטים שהכרנו מהחברה.

יחד עם זאת הוא עדיין נותן תמורה טובה יותר לכסף משאר טאבלטי הפרימיום ומביא לכם טאבלט חזק ואיכותי במחיר זול יותר מהמותגים המוכרים יותר.

מה באריזה?

  • עט סטיילוס
  • מטען קיר מהיר עם טעינה מהירה (33w)
  • מגן מסך זכוכית מודבק + אחד נוסף אקטסרה
  • כבל USB-C, לטעינת הטאבלט והעברת נתונים.
  • סיכה להוצאת SIM

מבנה פיזי ואיכות בנייה:

פה רואים תמורה לתוספת במחיר – גימור אלומיניום איכותי ולא פלסטיק זולה כמו בהרבה טאבלטים סינים.

הטאבלט די דק – 7.6 מ"מ ומשקלו קל – 532 גרם. ביחס לגודל המסך הגדול (11.5 אינץ) הטאבלט לא כבד והשוליים הדקים מוסיפים למראה המרשים.

בחלק העליון ישנה מגירה המאפשרת להרחבת הזיכרון בכרטיס microSD.

לסיכום איכות בנייה טובה מאוד והטאבלט מרגיש איכותי ועמיד בידיים.

המסך:

כפי שכתבתי קודם, מסך הטאבלט גדול מהממוצע (11.5 אינץ) – אני אישית מאוד אוהב ותמיד בעד מסכים גדולים.

המסך ברזולוציה גבוהה מהממוצע 2.4K וקצב הרענון גבוה – 120W, דבר שבהחלט מורגש ואיכות המסך היא מהצדדים הבולטים בטאבלט. עם פאנל IPS LCD הנותן צבעים טבעיים ונאמנים למקור וכמובן זוויות צפיה מעולות. יחס לגוף מעולה ועומד על 85%.

החומרה:

המעבד MediaTek Helio G99 שמשלב שמונה ליבות, בשילוב עם זכרון גדול 12GB ROM מביאים יכולות מאוד חזקות וגבוהות.
מבחינת אחסון פנימי יש לטאבלט זכרון גדול מאוד של 256GB עם אפשרות להרחבה של עד 1 טרה-בייט בכרטיס microSD – כך שבעיית מקום לא תהיה לכם.יש לטאבלט כמה מערכות של האצה הגורמים להעלאה מהירה יותר של אפליקציות ומולטיטסקינג משופר.הטאבלט מרגיש חזק מאוד מבחינת הביצועים – מריץ בקלות משחקים, כולל משחקים כבדים בגרפיקה המירבית, מולטיטסקינג מרובה עובד נהדר, הכל עובד חלק ומהיר (עם ציון Antutu של מעל 400 זה לא מפתיע).

 

הסוללה:

לטאבלט סוללה גדולה של 8800 מילי-אמפר/שעה המספקת כ-20 שעות מסך – נתון טוב מאוד.
המטען הכלול בערכה הוא מטען מהיר בעל הספק של 33w וטעינה מלאה לוקחת כ 4 שעות.

מערכת הפעלה:

ה Tab 11 WiFi מגיע עם אנדרואיד 12 כשעליה ממשק מבית בלאקויו Doke OS_P 3.0 – מערכת די נאמנה לממשק הבסיסי של אנדרואיד עם כמה תוספות נחמדות כמו מערכת לשיפור ביצועים, מצב משחקים, מערכת הקלטה ועוד.כפי שציינתי קודם הטאבלט עובד מאוד חלק – הודות לשילוב המוצלח של החומרה הטובה ומערכת הפעלה נקיה וזריזה.בנוסף, לטאבלט יש מצב PC מאוד נוח, המספק ממשק משתמש בסגנון של Windows – עם שורת משימות קבועה בחלק התחתון עם סטטוס הקישוריות, חיפוש מהיר, גישה לאפליקציות והצמדת אפליקציות קבועות לשורה.בדומה ל Windows אפשר להפעיל מספר חלונות במקביל, לגרור חלון ממקום ועוד.הטאבלט מגיע עםאפליקציות האופיס (word, excel, powerpoint ועוד) כבר מותקנות – מאוד שימושי ונוח.

המפרט המלא:

 

לסיכום:

לסיכום, ה Blackview MEGA 1 הוא עוד טאבלט מוצלח מבית Blackview שהפעם באה לנגוס בשוק של טאבלי הפרימיום, טאבלט הנותן תמורה מעולה לכסף, עם יתרונות של מסך 11.5 אינץ גדול ואיכותי עם תדר רענון של 120mhz,  ביצועים טובים (הכל עובד חלק כולל משחקים כבדים), סוללה חזקה, מערכת הפעלה זריזה ונוחה עם פיצ'רים מגניבים ונוחים כמו מצב PC, תמיכה ברזולוציה גבוהה בשרותי הסטרימינג כמו נטפליקס ועוד.

【World Premiere】Blackview MEGA 1 Tablet 11.5 inch 2.4K 120Hz Display 8GB/12GB 256GB 8800mAh 50MP+13MP Camera 33W Fast Charging

נשמח לשמוע את דעתך על הדיל:

השאר תגובה

צור חשבון חדש
אפס סיסמא